بیانیه باشگاه فولاد در خصوص بسته شدن پنجره جابجایی

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، در متن بیانیه این باشگاه آمده است:

بیانیه باشگاه فولاد در خصوص بسته شدن پنجره جابجایی

باشگاه فولاد خوزستان جهت شفاف سازی و تنویر اذهان عمومی در خصوص فرایند قضایی پرونده دو بازیکن برزیلی خود و آرای صادره از سوی اتاق حل اختلاف فیفا مبنی بر بسته شدن سه پنجره جابجایی این باشگاه، به اطلاع می رساند:

در پرونده بازیکن وینیسیوس سیلوا، وکلای بازیکن در مکاتبات خود با باشگاه فولادخوزستان، درخواست مبلغ 330.000 (سیصد و سی هزار دلار) بابت مبلغ قرارداد و غرامت از باشگاه فولاد داشتند که بعد از ارجاع پرونده به اتاق حل اختلاف فیفا، با دفاعیات صورت گرفته، در نهایت این باشگاه به پرداخت مبلغ 150.000 (یکصدو پنجاه هزار دلار) که صرفا اصل مبلغ قرارداد به انضمام هزینه دیرکرد است محکوم شد.

در پرونده بازیکن وینیسیون لوپز، وکلای بازیکن در مکاتبات خود با باشگاه فولادخوزستان، درخواست مبلغ 750.000 (هفتصد و پنجاه هزار دلار) بابت مبلغ قرارداد و غرامت از باشگاه فولاد داشتند که بعد از ارجاع پرونده به اتاق حل اختلاف فیفا، با دفاعیات صورت گرفته، در نهایت این باشگاه به پرداخت مبلغ 80.000 (هشتاد هزار دلار) که صرفا بخشی از اصل مبلغ قرارداد به انضمام هزینه دیرکرد است، محکوم شد.

ضمناً در آرای صادره از سوی فیفا قید شده که بعد از پرداخت مبالغ فوق، محرومیت ثبت قرارداد جدید (پنجره جابجایی) بازیکنان باشگاه فولاد خوزستان برداشته خواهد شد.

در تصاویر پیوست متن درخواست وکلای بازیکنان از باشگاه فولاد خوزستان نیز آورده شده است. در مجموع از درخواست 1.080.000(یک میلیون و هشتاد هزار دلاری) وکلای بازیکنان ، باشگاه فولاد خوزستان به پرداخت مبلغ 230000 (دویست و سی هزار دلار) که صرفا بخشی از اصل مبلغ قرارداد بازیکنان با باشگاه فولاد بوده است به انضمام هزینه دیرکرد محکوم شده است و این باشگاه در حال آماده سازی مراحل پرداخت مبالغ به بازیکنان و بازشدن پنجره جابجاییی خود می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1440

به "بیانیه باشگاه فولاد در خصوص بسته شدن پنجره جابجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه فولاد در خصوص بسته شدن پنجره جابجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید