جلوه های بدیع و شگفت انگیز بزرگترین نمایشگر کروی دنیا، عکس

به گزارش یزد بلاگ، روزیاتو نوشت: همزمان با شروع اجراهای گروه U2 که بلیت های آن تا 1500 دلار فروخته می گردد، تصاویری از کره لاس وگاس منتشر شد که شگفتی و تحسین حاضرین و کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت. این سازه بزرگ که به طور رسمی در 29 سپتامبر افتتاح شد، با هزینه 2.3 میلیارد دلار گران ترین مکان در لاس وگاس محسوب می گردد.

جلوه های بدیع و شگفت انگیز بزرگترین نمایشگر کروی دنیا، عکس

این سازه کروی شکل با ارتفاع 102 متر و عرض 157 متر، بزرگترین سازه کروی دنیا است. از بیرون، این سازه با 1.2 میلیون چراغ LED پوشانده شده است که آن را به یک نمایشگر بزرگ و شگفت انگیز تبدیل می نماید که بزرگ ترین نمایشگر ساخته شده در دنیا است.

در داخل، یک صفحه نمایش خمیده 16K به ابعاد تقریبی 250 فوت ارتفاع و 400 فوت عرض دارد که یکی از بالاترین رزولوشن های نمایش داده شده تا به امروز محسوب می گردد. بیرون کره، یا اگزوسفر، بزرگترین صفحه نمایش LED روی زمین است، که شامل تقریباً 1.2 میلیون LED به فاصله 20 سانتیمتز از هم قرار دارند.

این سازه در مجتمع ونیشین (Venetian Resort)، که به طور رسمی کره (Sphere) نامیده می گردد، با اجرای گروه ایرلندی U2 شروع به کار نموده است که بلیت اجراهای آن ها بین 400 تا 1450 دلار قیمت داشته اند.

هواداران از جلوه های بصری چشمگیری که در داخل این مکان 22 هزار نفره پخش می شد شگفت زده شدند و بعضی انتقاد داشتند که جلوه های بصری بزرگ و شگفت انگیز، صحنه گروه موسیقی را تحت الشعاع قرار داد.

ویژگی های دیگر این مکان شامل قابلیت های 4D است که اجازه می دهد نمایش ها و اجراها شبیه ساز باد و بو داشته باشند.

کره لاس وگاس بعلاوه از فناوری های صوتی پیشرفته با 167 هزار بلندگو استفاده می نماید تا بتواند صدایی مشابه هدفون را به هر صندلی برساند.

ساخت این سازه در سال 2019 با هزینه اولیه 1.2 میلیارد دلار شروع شد، اما هزینه واقعی آن به 2.3 میلیارد دلار رسید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 مهر 1402 بروزرسانی: 13 مهر 1402 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 5039

به "جلوه های بدیع و شگفت انگیز بزرگترین نمایشگر کروی دنیا، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "جلوه های بدیع و شگفت انگیز بزرگترین نمایشگر کروی دنیا، عکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوه های بدیع و شگفت انگیز بزرگترین نمایشگر کروی دنیا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید