جزئیات آزمون استخدامی وزارت امور خارجه، آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش یزد بلاگ، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، آزمون استخدامی نیروی انسانی وزارت امور خارجه 1402 را برای جذب 120 نفر برگزار می نماید.

جزئیات آزمون استخدامی وزارت امور خارجه، آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش ایسنا، آزمون استخدامی نیروی انسانی وزارت امور خارجه به وسیله وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می گردد.

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز 11 شهریور آغاز شده و تا سرانجام روز 26 شهریور 1402 ادامه دارد. این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و متقاضیان باید در مدت زمان اعلام شده، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول کردن آن به روز های سرانجامی خودداری نمایند.

کارت شرکت در آزمون، از روز سه شنبه 25 مهر ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز آدینه 28 مهرماه در تهران و استان های منتخب برگزار خواهد شد.

ساعت آغاز و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون، درج شده و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز است، داوطلبان می توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش ویرایش اطلاعات اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، متقاضیان می توانند جهت مطالعه دفترچه راهنما و ثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir مراجعه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 شهریور 1402 بروزرسانی: 15 شهریور 1402 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 5032

به "جزئیات آزمون استخدامی وزارت امور خارجه، آخرین مهلت ثبت نام" امتیاز دهید

1 کاربر به "جزئیات آزمون استخدامی وزارت امور خارجه، آخرین مهلت ثبت نام" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آزمون استخدامی وزارت امور خارجه، آخرین مهلت ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید